مکانیک سیار کرمان

امداد یدک کش کرمان

برای هر فردی این امکان وجود دارد که خودرو او در هر نقطه از شهر یا در خانه خود فرد دچار مشکل و نقص فنی شده باشد و قادر به حرکت نباشد تا به تعمیرگاه یا مکان مشابه برود. در چنین شرایطی بایستی تعمیرکاری در آن حوزه بصورت سیار وجود داشته باشد تا به مشکل اتوموبیل رسیدگی کرده و امداد لازم را به آن برساند.

در صورت نیاز به امداد خودرو سیار و یدک کش در کرمان محل تنها کافیست با ما به شماره 09136248585 تماس حاصل نمایید. ما سریع ترین و نزدیک ترین مکانیک سیار را نزد شما خواهیم فرستاد.

هزینه تعمیر خودرو در محل مطابق با نرخ اتحادیه می باشد. دفتر مرکزی امداد خودرو و یدک کش در کرمان با سیستم هماهنگ بر روند تعمیر خودروی شما در محل نظارت میکند. تمام مراحل از پذیرش و ارسال مکانیک سیار و محاسبه هزینه تحت نظارت امداد خودرو سیار کرمان می باشد. تمام خودرو های ایرانی و خارجی، خودروهایی مانند هیوندای، بی ام و، سانتافه، کلیه خودرو های چینی، خودروهای شاسی بلند و سایر خودروهای وارداتی و خودرو های ایرانی مانند تندر، پژو و پراید نیز شامل خدمات ما می گردد.

مکانیکی سیار در کرمان

ویژگی های امداد یدک کش کرمان

یک مکانیک سیار دارای ویژگی های مختلفی است که آن را از مکانیکی های سطح شهر متمایز میکند. آن ویژگی سریع بودن و مجهز بودن آن است. مکانیک سیار بایستی از لحاظ ابزار آلات و موارد لازم برای تعمیر یک اتوموبیل تکمیل باشد و بتواند حداقل نیازها را برای متقاضی پاسخگو باشد.

تنها تکمیل بودن ابزار و امکانات کافی نیست و بایستی در کنار آن مهارت نیز داشت تا بتوان از ابزار ها بهره برد. در واقع یک مکانیک سیار باید مجرب و کارکشته باشد زیرا هم سرعت عمل و هم دررستی کار از مهم ترین موارد در هنگام تعمیر سیار است.

اهمیت امداد یدک کش کرمان

مواقعی وجود دارد که اتومبیل یا خودروی ما دچار مشکلاتی می شود که خود ما قادر به حل آن نیستیم. امروزه تقریبا همه انسان ها با همه نوع مهارت و شغلی سوار خودرو می شوند.

مکانیکی سیار در کرمان نیز چنین ساز و کاری است و می توان به پشتوانه آن رانندگی امن و به دور از استرسی را تجربه کرد.

در این شرایط هنگامی که دچار نواقص فنی اتومبیل شدیم و نمی دانیم که باید چه کار کنیم، خوب است که نهاد یا ساز و کاری برای رسیدگی به این نواقص و حل مشکلات فنی اتومبیل باشد تا از آن درخواست کمک کنیم.

خدمات امداد یدک کش کرمان

تمام رانندگان ترجیح می‌دهند که خدمات سرویس و تعمیرات خودرو را با کمترین دردسر و بالاترین کیفیت دریافت کنند. معمولاً رساندن خودرو به تعمیرگاه، سخت و زمانبر است و بیشتر افراد ترجیح می‌دهند خدمات خودرو را در محل دریافت کنند. تیم مکانیک سیار کرمان با کادر مجرب این امکان را فراهم کرده تا باکیفیت‌ترین خدمات با قیمت رقابتی به شما ارائه شود. در ادامه  تعدادی از این خدمات را مشاهده می‌کنید:

مکانیک سیار برای پنچرگیری و تنظیم باد

تعویض لاستیک و پنچرگیری و همینطور تنظیم باد یکی از مشکلاتی است که اگر اتفاق بیفتد، جابجایی خودرو و رساندن آن به تعمیرگاه سخت و عذاب‌آور است. به یاری تعمیرکاران سیار نیازی نیست به فکر نقل و انتقال خودروتان باشید.

مکانیکی سیار در کرمان

تعویض فیوز، چراغ، تسمه‌تایم

این قطعات خودرو بسیار مهم و کلیدی هستند و معیوب شدن هر کدام رانندگی شما را مختل و پرمخاطره می‌سازد. بنابراین رسیدگی به آن‌ها در ولین فرصت ضروری است.

مکانیک سیار در کرمان

جابه‌جایی خودرو

 اگر نیاز به حمل خودرو داشته باشید، سرویس خدمات سیار بکسل خودرو آماده خدمت‌رسانی به شما است و در هرجایی که باشید می‌توانید از این خدمت بهره ببرید.

مکانیکی سیار در کرمان

سیستم صوتی و تصویری

برای خیلی از رانندگان سیستم صوتی و تصویری‌ پراهمیت است. حتی بعضی رانندگان بقدری به سیستم خودروی خود وابسته هستند که رانندگی بدون آن برایشان سخت است. اگر مشکلی در این بخش از خودرو شما بوجود آمده نیاز نیست نگران پیدا کردن تعمیرکار قابل اعتماد باشید. برای تشخیص کیفیت کار یک تعمیرکار هیچ مدرکی بالاتر از نظرات مشتریان قبلی نیست. مکانیک سیار در کرمان  این اطلاعات را بدون ویرایش و سانسور در اختیار شما قرار می‌دهد.

مکانیکی سیار در کرمان

شیشه دودی

این کار شاید به ظاهر ساده برسد اما نیاز به تبحر و صبوری دارد تا کار یکدست و باکیفیت شود. تعمیرکاران ما این سرویس را در کمترین زمان و با در نظر گرفتن تمام مشخصات خودروی شما و قوانین و ضوابط انتظامی به شما ارائه می‌دهند.

ریمپ خودرو

 این روزها ریمپ خودرو پرطرفدار است و روزبه‌روز هم به طرفداران آن افزوده می‌شود. برای این کار باید اطلاعات و مهارت نرم‌افزاری کافی داشته باشید. می‌توانید این سرویس تخصصی را از مکانیک‌ سیار کرمان دریافت کنید.

مکانیکی سیار در کرمان

تعویض تسمه تایم خودرو

از خدمات مکانیکی سیار تعویض تسمه تایم خودرو در محل می باشد. تسمه تایم یکی از مهمترین قطعات خودرو است. بهتر است که تسمه تایم قبل از خرابی خودرو تعویض گردد. 

عدم تعویض به موقع تسمه تایم باعث خرابی ناخواسته خودرو در جاده می شود. در صورت بروز این مشکل تعویض تسمه تایم توسط امداد خودرو سیار کرمان در محل شما انجام میشود. 

مکانیک سیار در کرمان

تعویض دینام خودرو

دینام از قطعات اصلی خودرو با مسئولیت شارژ باطری می باشد. در صورت بروز این مشکل در خودروی شما مکانیکی سیار کرمان در محل دینام خودروی شما را تعویض مینماید. تعویض دینام شامل انواع خودروهایی مانند هیوندا, سایپا, 206, پراید, پژو, خودروهای چینی, خودروی سانتافه و سایر خودروهای ایرانی و خارجی میشود.

تیم متخصص مکانیک سیار در کرمان در ابتدا مشکل خودروی شما را در محل به صورت دقیق متوجه میشوند. سپس اقدام به تعمیر خودرو در محل و در صورت نیاز تعویض قطعه می نمایند. تمام قطعات به صورت اورجینال توسط شرکت تعویض میگردند.

مکانیکی سیار در کرمان

فواید امداد یدک کش کرمان

وقت یک مقوله بسیار مهم در زندگی انسان هاست که در شرایط بسیاری نیز برای بسیاری از شهروندان کم است. گاهی اوقات در تعمیر اتومبیل خود عجله داریم و نمی توانیم آن را به تعمیرگاه ببریم.

در اوقات دیگر نیز تعمیرگاه شلوغ است و نمی تواند در مدت کوتاه مشکل خودروی ما را بر طرف کند. در این شرایط مکانیکی سیار در کرمان یک نهاد بسیار کمک کننده می باشد که می توان با یک تماس با آن، در کمترین زمان آن را در دسترس داشت.

با این خدمات رضایت و رفاه شهروندی در این زمینه نیز برای مردم حاصل می شود. همچنین اگر خودرویی در راه دچار نقص شد، با ماندن در جاده سبب مزاحمت برای سایر خودروها نمی شود.

تعمیرکار سیار در کرمان

خدمات مکانیکی سیار بسیار متنوع می باشد. هر مشکلی که خودروی شما داشته باشد توسط ما در محل برطرف میگردد. امداد گران ما مجهز به قطعات اورجینال انواع خودروهای خارجی و ایرانی هستند. در صورت لزوم قطعات خودروی شما در محل تعویض میگردد.

 مهمترین مشکلاتی که در جاده برای مردم اتفاق می افتد خرابی قطعات خودرو و در نهایت خاموش شدن ماشین می باشد. به هیچ عنوان خودروی آسیب دیده را روشن نکنید و با آن رانندگی نکنید. این عمل موجب اسیب رساندن به سایر قطعات خودرو میگردد. در این مواقع با یک مکانیکی سیار مطمئن تماس حاصل نمایید. 

مکانیک سیار کرمان

آشنایی با زمان تعویض خدمات خودرو یکی از مهارت هایی است که باید درباره خودروی خود بدانید. عدم تعویض به موقع قطعات خودرو باعث ایجاد مشکلات اساسی در خودرو می شود.

هر زمانی در هنگام رانندگی که نیاز به تعویض بود با تماس با مکانیک سیار میتوانید از بروز مشکل های هزینه بر و احتمالی جلوگیری نمایید. ویژگی های برتر خدمات تعمیر خودرو در محل هزینه های منصفانه, ارائه قطعات اورجینال, ارسال فوری در محل و تیم پشتیبانی و نظارتی قوی امداد خودرو سیار می باشد.

شماره مکانیک سیار در کرمان

در صورتی که نیازمند تعمیر کار سیار هستید می توانید با شماره 09136248585 تماس حاصل نمایید تا تعمیرکاران سیار فورا به محل مورد نظر حاضر شده و از خدمات حمل خودرو یدک کش کرمان بهره مند شوید.

لیست قیمت خدمات امداد خودرو

خدمات تعرفه قیمت با احتساب مالیات
عیب یابی و ایاب و ذهاب خودروی داخلی 130 هزار تومان
عیب یابی و ایاب و ذهاب خودروی خارجی 230 هزار تومان
باطری به باطری خودروهای داخلی(ایرانخودرو و سایپا) 200 هزار تومان
باطری به باطری خودروهای خارجی 250 هزار تومان
باطری به باطری خودروهای شاسی بلند 280 هزار تومان
ورودیه حمل ماشین ایرانی با یدک کش (چرخگیر و دکل) 380 هزار تومان
ورودیه حمل ماشین خارجی و انواع وانت با یدک کش (چرخگیر و دکل)450 الی 550 هزار تومان
ورودیه حمل کفی(خودروسوار) داخل تهران به داخل شهر تهران 650 هزار تومان
ورودیه حمل کفی(خودروسوار) داخل تهران به خارج از شهر تهران 750 هزار تومان

لیست قیمت حمل خودروهای داخلی و سبک زیر

خدمات تعرفه قیمت با احتساب مالیات
یدک کش ورودی 380 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 9 هزار تومان
چرخگیر ورودی 380 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 9 هزار تومان
کفی (خودروسوار) داخل تهرانورودی 650 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 15 هزار تومان
کفی (خودروسوار) خارج از شهر تهرانورودی 750 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 17 هزار تومان

لیست قیمت چرخگیر برای خودروهای خارجی و یدک کش در کرمان 

خدمات تعرفه قیمت با احتساب مالیات
یدک کش ورودیه 450 الی 550 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 11 هزار تومان
چرخگیرورودیه 450 الی 550 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 11 هزار تومان
کفی (خودروسوار) داخل تهران ورودی 650 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 15 هزار تومان
کفی (خودروسوار) خارج از شهر تهرانورودی 750 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 17 هزار تومان
 

قیمت بلند کردن ماشین توسط کفی یا خاور و یدک کش در کرمان

خدمات تعرفه قیمت با احتساب مالیات
حمل 3 تن الى4.300 تن لیفتراک(5 تن) در طول روز 2.500.000 تومان
حمل 3 تن الى 4.300 تن لیفتراک(5 تن) در طول شب 3.000.000 تومان
هر ساعت توقف جهت برگشت ساعتی500.000تومان
جا باز کردن برای لیفتراک با دستگاه مربوط ساعتی 700.000 تومان
حمل لیفتراک (حمل 3 تن الی 4300 تن) داخل تهران 2.000.000 تومان
حمل 4.500 تن الى 10 تن، لیفتراک 10 تن در طول شب 4.500.000 تومان
قیمت اتومبیل های ایرانی با کفی یا خاور700.000 تومان
قیمت اتومبیل های خارجی با کفی یا خاور 1.000.000 تومان
قیمت اتومبیل های شاسی و مدل بالا با کفی یا خاور 1.000.000 تومان
 

هزینه پنچرگیری امداد خودرو و یدک کش در کرمان بر اساس تومان سال 1401

خدمات تعرفه قیمت با احتساب مالیات
پنچرگیری خودرو داخلی و موتور سیکلت 200 هزار تومان
پنچرگیری خودرو خارجی240 هزار تومان
پنچرگیری شاسی بلند 280 هزار تومان
رفت و برگشت جهت تعمیر و تعویض لاستیک یک ایاب و ذهاب ایرانی و خارجی به تعرفه اضافه می‌گردد.
هزینه آماده سازی برای خودروهای تصادفی هر چرخ 150 هزار تومان
هر یک ساعت برای توقف چرخگیر 150 هزار تومان
رمپ پارکینگ برای حمل خودرو ایرانی 200 هزار تومان
رمپ پارکینگ برای حمل خودرو خارجی 300 هزار تومان
رمپ پارکینگ برای حمل خودرو شاسی بلند 400 هزار تومان
هزینه ورود به طرح ترافیک 90 هزار تومان
هزینه 10 لیتر بنزین با ایاب و ذهاب 180 هزار تومان
هزینه 20 لیتر بنزین با ایاب و ذهاب 280 هزار تومان
 

هزینه های باز کردن در اتوموبیل 1401

خدمات تعرفه قیمت با احتساب مالیات
هزینه باز کردن درب با ایاب و ذهاب اتومبیل های ایرانی 200.000 تومان
درست کردن کلید و مغزی و کد سوئیچ با ایاب ذهاب اتومبیل های ایرانی300.000 الی 400.000 تومان
هزینه باز کردن درب با ایاب و ذهاب300.000 الی 400.000 تومان
درست کردن کلید و مغزی و کد سوئیچ با ایاب ذهاب اتومبیل های خارجی500.000 الی 600.000 تومان
حمل لیفتراک (حمل 3 تن الی4.300 تن) داخل تهران اتومبیل های خارجی2.000.000 تومان
باز کردن در اتومبیل های بی ام و، بنز، پورشه، مازراتی:تماس بگیرید
هزینه باز کردن درب با ایاب و ذهاب700.000 الی 800.000 تومان
  

تعرفه یدک کش خودرو در کرمان 

نوع خدمت کیلومتر قیمت به تومان
بکسل خودروهای تیپ A 10 80.000 تا 100.000
بکسل خودروهای تیپ B 10 70.000 تا 90.000
بکسل خودروهای تیپ C 10 60.000 تا 80.000
   

خدمات تعرفه قیمت با احتساب مالیات
ایاب و ذهاب و عیب یابی خودروهای داخلی150 هزار تومان
ایاب و ذهاب و عیب یابی خودروهای خارجی250 هزار تومان
باتری به باتری در محل کلیه خودروهای ایرانی و خارجی220 هزار تومان
باتری به باتری در محل کلیه خودروهای شاسی بلند280 هزار تومان
ایاب و ذهاب و عیب یابی خودروهای داخلی150 هزار تومان
ایاب و ذهاب و عیب یابی خودروهای خارجی250 هزار تومان
باتری به باتری در محل کلیه خودروهای ایرانی و خارجی220 هزار تومان
باتری به باتری در محل کلیه خودروهای شاسی بلند280 هزار تومان

نوع خودروتعویض مغزی پمپ بنزینتعویض رادیاتورتعویض ترموستاتتعویض تسمه دینام تعویض سیم کلاچ تعویض پمپ بنزین
پراید170.000120.00095.00085.000100.000145.000
تیبا186.000145.00095.000100.00095.000170.000
ریو230.000150.000120.000190.000150.000190.000
ساینا195.000110.000120.000100.000100.000165.000
L90230.000480.000100.000160.000150.000240.000
ساندرو230.000480.000100.000180.000150.000190.000
۲۰۶ و ۲۰۷150.000120.00095.000110.00095.000130.000
۴۰۵ LLX240.000120.00095.000115.000110.000215.000
پرشیا240.000120.00095.000115.000110.000215.000
سمند240.000120.00095.000115.000110.000240.000
رانا240.000120.00095.00095.000120.000215.000
دنا300.000120.000150.000120.000120.000240.000
روآ120.00075.00070.00070.00085.000100.000
پیکان120.00070.00045.00070.00070.000100.000
RD120.00080.00045.00070.00085.000100.000
زانتیا300.000360.000180.000215.000160.000240.000

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *