خودروبر در کرمان

خودرو بر در کرمان

با توجه به اهمیت حمل و نقل خودرو های مختلف در انواع جاده ها، امروزه نقش خودروبر ها بیشتر از گذشته احساس می گردد. خودروبر ها نوعی از خودرو های سنگین هستند که برای حمل انواع مختلفی از خودرو ها بهینه سازی شده اند. همچنین این خودرو ها انواع زیادی دارند که بر اساس نوع خودرو ها به شما پیشنهاد می شوند. با توجه به ضرورت حمل خودرو برای شرکت های خودرو سازی مختلف، بسیاری از این شرکت ها به دنبال بهترین شرکت برای ارائه بهترین خودروبر می باشند.

به دلیل ارزش بالای خودرو ها، باید شرکتی را برای این کار پیدا کنید که از اعتبار و اعتماد بالایی بین مشتریان برخوردار باشد، و با توجه به نظرات کاربران، برترین شرکت در زمینه یدک کش و خودرو بر در کرمان همواره شرکت ما بوده است، چرا که این شرکت همواره سعی کرده است تا با توجه به خواست مشتریان، بهترین خدمات را در زمینه انواع خودروبر به ایشان ارائه دهد.

خودروبر در کرمان

معرفی خودرو بر کرمان

خودرو برها دارای انواع مختلفی است که هر یک از آنها کاربرد خاص خود را دارند. در مراکزی که کارشان امدادرسانی به خودروها است، انواع این خودروبرها که به آنها یدک کش هم گفته می شود، وجود دارد. این یدک کش ها گاهی خودروها را تا مکان مورد نظر حمل می کنند و گاهی یدک می کشند. انتخاب نوع خودروبرها برای جا به جا کردن خودروها در هزینه آن مؤثر است. یعنی هر خودروبری قیمت خودش را برای حمل و نقل خودروها دارد. در مرکز خودروبر شیراز نیز انواع این یدک کش ها گوش به زنگ تماس شما هستند تا در کمترین زمان ممکن با کمترین هزینه خودروی شما را به هر جایی که می خواهید حمل کنند. 

وظیفه انواع خودرو بر

خودرو بر می تواند یدک کشی باشد که از وانت و خودروی بالای دو تن درست می شود. یک یدک کش می تواند مانند سنگین برها از یک هیدرولیک و یک دیلم تشکیل شده باشد که در زیر خودرو تصادفی قرار می گیرد و آن را حمل می کند. این نوع یدک کش بیشتر برای خودروهایی به کار می روند که آسیب چندانی ندیده اند. همچنین، از آنها برای حمل خودروها در مسافت های کوتاه استفاده می شود. نوع دیگر یدک کش ها خودروبرهای چرخ گیر دار هستند که در واقع نوعی سنگین بر هستند که برای حمل و نقل خودرو چرخ های آن را روی هوا بلند می کنند.

خودروبر در کرمان
خودروبر در کرمان

حمل خودرو با انواع کفی خودروبر

 کفی های یدک کش که در خودرو بر کرمان به کار گرفته می شوند، بیشتر برای حمل و نقل خودرو ها کاربرد دارند. با این وسیله ها خودروها در سلامت و امنیت کامل به محل منتقل می شوند. حتی در صورت درخواست صاحب خودرو آن را تا در خانه نیز حمل می کنند. یکی دیگر از کاربردهای این نوع خودروبرها حمل و نقل خودروهایی است که برای تعمیر به تعمیرگاه سپرده شده اند و بعد از انجام شدن کارهای لازم صاحب خودرو درخواست می کند که آن را در خانه اش تحویل بگیرد. به دلیل شکل حمل خودروها با این کفی های یدک کش و قرار گرفتن خودرو به طور کامل روی آنها هیچ مشکلی برایشان پیش نخواهد آمد و در سلامت کامل به مقصد خواهند رسید. برای حمل لوازم کشاورزی که عبور و مرور آنها در بسیاری از جاده ها ممنوع است نیز می توان از این نوع یدک کش ها استفاده کرد. 

مزایای استفاده از خودروبر و انتخاب آن

حمل خودرو با اهداف گوناگونی صورت می گیرد. زمانی که فردی بنا به هر دلیلی نیاز پیدا می کند که خودروی خود را از نقطه ای به نقطه دیگری حمل کند، مهم ترین مسئله برایش حفظ امنیت آن است. حتی اگر خودرواش تصادف کرده باشد، برایش مهم است که در زمان حمل و نقل به آن آسیب بیشتری وارد نشود. اگر این کار به افراد ناشی و کم تجربه سپرده شود، ممکن است در حین جا به جایی خسارات جبران ناپذیری به خودرو وارد شود. در برخی از یدک کش ها امکانات خوبی برای بیشتر کردن امنیت خودروها در زمان حمل تعبیه شده است. به عنوان مثال، سیستم های هیدرولیکی به کار رفته در برخی از آنها به منتقل کردن خودرو به مقصد کمک بسیاری می کنند. بعضی از آنها دارای ستون های اصولی در کنار خودرو هستند که مانع از تکان خوردن های خودرو و کاهش حرکات خودرو در زمان حمل آن می شوند. هر خودروبری برای حمل خودروها در اندازه های مختلف به کار می رود. تشخیص این که یک یدک کش برای حمل چه نوع خودرویی مناسب است را به عهده کارشناسان بگذارید تا هم خودرو به سلامت به مقصد برسد و هم صاحب خودرو متحمل هزینه های اضافی نشود. در خودرو بر کرمان انواع یدک کش ها برای حمل و جا به جایی انواع خودروهای سنگین و سبک وجود دارد. به این ترتیب، می توانند سرویس دهی مناسبی به افراد نیازمند به یدک کش داشته باشند. این مرکز امدادی برای خودرو می تواند خودروها را تا فاصله های طولانی حمل کند و حفظ امنیت خودرو در تمام طول این مسیر از هر چیزی مهم تر است. یدک کش های سنگین بردار و کامیونت ها بیشتر برای حمل خودروها برای فاصله های طولانی کاربرد دارند.

به دلیل نیاز مبرم اشخاص مختلف و یا شرکت های خودرو سازی به حمل انواع خودرو، همواره بهترین پاسخ به این نیاز خودروبر ها بوده اند. یک خودروبر مناسب باید بتواند خودرو ها را بدون هرگونه آسیب و مشکلی به مقصد رسانده و همچنین این کار را در سریع ترین زمان ممکن به انجام رساند. اگر شما هم مثل خیلی از افراد دیگر نیاز به استفاده از خودرو بر دارید، بهتر است تمامی جوانب را برای این کار در نظر گرفته و با دید گسترده اقدام به استفاده نمایید.

 سعی کنید از شرکتی استفاده کنید که دارای بهترین خودروبر ها بوده و از رانندگان با سابقه و کارآزموده بهره مند باشد تا از ضرر های احتمالی جلوگیری گردد.

خودرو بر در کرمان

همانگونه که می دانید، کفی خودرو بر از مهم ترین مواردی است که می تواند روی کیفیت حمل و نگهداری خودرو ها در طول مسیر تاثیرگذار باشد. بسیاری از شرکت ها به شما خودروبر هایی را ارائه می دهند که کفی مناسبی نداشته و ممکن است باعث آسیب به خودرو شما شود. اما خودرو بر کرمان با در نظر گرفتن این عامل مهم، همواره سعی داشته است بهترین کفی خودرو بر را با توجه به نیاز شما عزیزان ارائه دهد. کارشناسان با سابقه این شرکت با بررسی خودروی مورد نظر، بهترین کفی خودرو بر را برای شما انتخاب کرده و از هرگونه مشکلات احتمالی در این زمینه پیشگیری می نمایند.

با توجه به گسترش صنعت خودروسازی، اهمیت حمل خودرو ها همواره بیش از گذشته می گردد. با توجه به این موضوع، تنها شرکتی می تواند در این صنعت موفق تر ظاهر شود که بتواند در زمینه حمل خودرو به بهترین شکل ممکن عمل کند. بسیاری از خودرو هایی که ساخته می شوند، هنوز نیاز به تغییرات فنی دارند، و یا ممکن است این خودرو ها فاقد پلاک باشند، در نتیجه نیاز مبرم به حمل خودرو همواره احساس می گردد. با توجه به این مورد شرکت های زیادی اقدام به ارائه خدمات حمل خودرو کرده اند. 

خودروبر و یدک کش در کرمان

شرکت ها و نمایشگاه های زیادی در کرمان فعالیت دارند و با توجه به اهمیت حمل خودرو ها، همه ی آن ها به یک شرکت مناسب خودروبر  نیاز پیدا می کنند. معمولاً شرکت های یدک کش کرمان خدمات خود را در قالب مواردی مثل حمل خودرو های ایرانی و خارجی، لوکس یا خودرو های وارداتی، و یا موارد دیگری مثل خودرو های تصادفی قرار می دهند. در نتیجه شما باید بر اساس هدف خود، بهترین مورد را انتخاب نمایید. اما به دلایل مختلف ممکن است برخی از شرکت های خودرو بر کرمان نتوانند به شما خدمات و قیمت های مناسبی را ارائه دهند، اما این شرکت همواره با تضمین کیفیت و قیمت خدمات خود، باعث عدم نگرانی مشتریان در تمامی مراحل کار می گردد.

با توجه به ضرورت حمل خودرو ها با بهترین امنیت ممکن و تقاضای روز افزون بازار برای انواع ماشین بر، شرکت خودرو بر و یدک کش کرمان تصمیم به ارائه برترین خدمات در زمینه انواع مختلف ماشین بر گرفته است تا بتواند بهتر از سایر شرکت ها به این عزیزان پاسخگو باشد. قبل از هر کاری بهتر است بدانید انواع مختلفی از ماشین بر ها وجود دارند که باید بر اساس نوع خودرو های مورد نظر شما گزینش صحیحی انجام پذیرد. 

خودرو های لوکس باید به صورت تکی و با بهترین نوع ماشین بر حمل شوند تا از ایجاد هر گونه آسیب جلوگیری گردد، و یا خودرو های کلاسیک نیز شرایط مخصوص خود را دارند. همچنین این خودرو ها در دسته های وزنی متفاوتی نیز قرار می گیرند که باید به آن ها توجه کنید. 

خودرو بر در کرمان

برای حمل ماشین به بهترین شکل ممکن، شما به شرکتی نیاز دارید که بتواند رانندگان مناسبی را به شما ارائه دهد، همچنین این رانندگان باید از تجربه بالایی در انواع مسیر ها برخوردار باشند تا حمل ماشین در شرایط جوی و یا محیطی نامناسب با مشکلی مواجه نگردد و همچنین در سریع ترین زمان ممکن انجام پذیرد. همچنین این شرکت باید بتواند خودروبر های خود را بر اساس نوع خودرو شما برنامه ریزی و شرایط کار را به طور کاملاً شفاف برای شما شرح دهد.

لیست قیمت خدمات امداد خودرو

خدمات تعرفه قیمت با احتساب مالیات
عیب یابی و ایاب و ذهاب خودروی داخلی 130 هزار تومان
عیب یابی و ایاب و ذهاب خودروی خارجی 230 هزار تومان
باطری به باطری خودروهای داخلی(ایرانخودرو و سایپا) 200 هزار تومان
باطری به باطری خودروهای خارجی 250 هزار تومان
باطری به باطری خودروهای شاسی بلند 280 هزار تومان
ورودیه حمل ماشین ایرانی با یدک کش (چرخگیر و دکل) 380 هزار تومان
ورودیه حمل ماشین خارجی و انواع وانت با یدک کش (چرخگیر و دکل)450 الی 550 هزار تومان
ورودیه حمل کفی(خودروسوار) داخل تهران به داخل شهر تهران 650 هزار تومان
ورودیه حمل کفی(خودروسوار) داخل تهران به خارج از شهر تهران 750 هزار تومان

لیست قیمت حمل خودروهای داخلی و سبک زیر

خدمات تعرفه قیمت با احتساب مالیات
یدک کش ورودی 380 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 9 هزار تومان
چرخگیر ورودی 380 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 9 هزار تومان
کفی (خودروسوار) داخل تهرانورودی 650 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 15 هزار تومان
کفی (خودروسوار) خارج از شهر تهرانورودی 750 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 17 هزار تومان

 

لیست قیمت چرخگیر برای خودروهای خارجی و یدک کش در کرمان

خدمات تعرفه قیمت با احتساب مالیات
یدک کش ورودیه 450 الی 550 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 11 هزار تومان
چرخگیرورودیه 450 الی 550 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 11 هزار تومان
کفی (خودروسوار) داخل تهران ورودی 650 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 15 هزار تومان
کفی (خودروسوار) خارج از شهر تهرانورودی 750 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 17 هزار تومان

قیمت بلند کردن ماشین توسط کفی یا خاور و یدک کش در کرمان

خدمات تعرفه قیمت با احتساب مالیات
حمل 3 تن الى4.300 تن لیفتراک(5 تن) در طول روز 2.500.000 تومان
حمل 3 تن الى 4.300 تن لیفتراک(5 تن) در طول شب 3.000.000 تومان
هر ساعت توقف جهت برگشت ساعتی500.000تومان
جا باز کردن برای لیفتراک با دستگاه مربوط ساعتی 700.000 تومان
حمل لیفتراک (حمل 3 تن الی 4300 تن) داخل تهران 2.000.000 تومان
حمل 4.500 تن الى 10 تن، لیفتراک 10 تن در طول شب 4.500.000 تومان
قیمت اتومبیل های ایرانی با کفی یا خاور700.000 تومان
قیمت اتومبیل های خارجی با کفی یا خاور 1.000.000 تومان
قیمت اتومبیل های شاسی و مدل بالا با کفی یا خاور 1.000.000 تومان

هزینه پنچرگیری امداد خودرو و یدک کش در کرمان بر اساس تومان سال 1401

خدمات تعرفه قیمت با احتساب مالیات
پنچرگیری خودرو داخلی و موتور سیکلت 200 هزار تومان
پنچرگیری خودرو خارجی240 هزار تومان
پنچرگیری شاسی بلند 280 هزار تومان
رفت و برگشت جهت تعمیر و تعویض لاستیک یک ایاب و ذهاب ایرانی و خارجی به تعرفه اضافه می‌گردد.
هزینه آماده سازی برای خودروهای تصادفی هر چرخ 150 هزار تومان
هر یک ساعت برای توقف چرخگیر 150 هزار تومان
رمپ پارکینگ برای حمل خودرو ایرانی 200 هزار تومان
رمپ پارکینگ برای حمل خودرو خارجی 300 هزار تومان
رمپ پارکینگ برای حمل خودرو شاسی بلند 400 هزار تومان
هزینه ورود به طرح ترافیک 90 هزار تومان
هزینه 10 لیتر بنزین با ایاب و ذهاب 180 هزار تومان
هزینه 20 لیتر بنزین با ایاب و ذهاب 280 هزار تومان

هزینه های باز کردن در اتوموبیل 1401

خدمات تعرفه قیمت با احتساب مالیات
هزینه باز کردن درب با ایاب و ذهاب اتومبیل های ایرانی 200.000 تومان
درست کردن کلید و مغزی و کد سوئیچ با ایاب ذهاب اتومبیل های ایرانی300.000 الی 400.000 تومان
هزینه باز کردن درب با ایاب و ذهاب300.000 الی 400.000 تومان
درست کردن کلید و مغزی و کد سوئیچ با ایاب ذهاب اتومبیل های خارجی500.000 الی 600.000 تومان
حمل لیفتراک (حمل 3 تن الی4.300 تن) داخل تهران اتومبیل های خارجی2.000.000 تومان
باز کردن در اتومبیل های بی ام و، بنز، پورشه، مازراتی:تماس بگیرید
هزینه باز کردن درب با ایاب و ذهاب700.000 الی 800.000 تومان

تعرفه یدک کش خودرو در کرمان

نوع خدمت کیلومتر قیمت به تومان
بکسل خودروهای تیپ A 10 80.000 تا 100.000
بکسل خودروهای تیپ B 10 70.000 تا 90.000
بکسل خودروهای تیپ C 10 60.000 تا 80.000

خدمات تعرفه قیمت با احتساب مالیات
ایاب و ذهاب و عیب یابی خودروهای داخلی150 هزار تومان
ایاب و ذهاب و عیب یابی خودروهای خارجی250 هزار تومان
باتری به باتری در محل کلیه خودروهای ایرانی و خارجی220 هزار تومان
باتری به باتری در محل کلیه خودروهای شاسی بلند280 هزار تومان
ایاب و ذهاب و عیب یابی خودروهای داخلی150 هزار تومان
ایاب و ذهاب و عیب یابی خودروهای خارجی250 هزار تومان
باتری به باتری در محل کلیه خودروهای ایرانی و خارجی220 هزار تومان
باتری به باتری در محل کلیه خودروهای شاسی بلند280 هزار تومان

نوع خودروتعویض مغزی پمپ بنزینتعویض رادیاتورتعویض ترموستاتتعویض تسمه دینام تعویض سیم کلاچ تعویض پمپ بنزین
پراید170.000120.00095.00085.000100.000145.000
تیبا186.000145.00095.000100.00095.000170.000
ریو230.000150.000120.000190.000150.000190.000
ساینا195.000110.000120.000100.000100.000165.000
L90230.000480.000100.000160.000150.000240.000
ساندرو230.000480.000100.000180.000150.000190.000
۲۰۶ و ۲۰۷150.000120.00095.000110.00095.000130.000
۴۰۵ LLX240.000120.00095.000115.000110.000215.000
پرشیا240.000120.00095.000115.000110.000215.000
سمند240.000120.00095.000115.000110.000240.000
رانا240.000120.00095.00095.000120.000215.000
دنا300.000120.000150.000120.000120.000240.000
روآ120.00075.00070.00070.00085.000100.000
پیکان120.00070.00045.00070.00070.000100.000
RD120.00080.00045.00070.00085.000100.000
زانتیا300.000360.000180.000215.000160.000240.000

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *